Jo binne wis seine Lit in reaksje efter

Printfreonlik, PDF & e-mail

Jo binne wis seineJo binne wis seine

Dizze preek giet oer it besef dat jo as bern fan God seinge binne en it net witte of hannelje of sels bekenne. De Heare smyt it skaad fan dingen foardat se yn spiel komme. As jo ​​​​Jezus Kristus as jo Hear en Ferlosser hawwe oannommen, binne jo segene. Stel jo it wurd fan God foar, lykas rapportearre troch de profeet Bileam, Num. 22:12, "En God sei tsjin Bileäm: Dû scilst net mei har gean; dû scilst it folk net ferflokje, want se binne seinge. Israel is it skaadfolk fan God.
De heit fan 'e Israeliten wie en is Abraham fan God. Yn Gen. 12:1-3, "No hie de Heare tsjin Abram sein: Gean út dyn lân en út dyn sibben en út dyn heite hûs nei in lân dat Ik dy sjen litte sil: en Ik sil fan dy meitsje in grut folk, en Ik scil dy seingje en jins namme grut meitsje; en dû scilst in segen wêze; en Ik scil seingje dy't dy seingje, en ferflokje dy't dy ferflokt; en yn dy sille alle folken fan 'e ierde seinge wurde.

Dit wie it wurd fan God oan Abraham en it waard trochjûn oan Izaäk, Jakob en yn Jezus Kristus waarden alle folken fan 'e ierde, ynklusyf Joaden en heidenen, segene. Dit folbrocht de belofte dy't God joech oan Abraham as in skaad, en waard folbrocht oan it krús fan Kristus; en de folsleine manifestaasje sil wêze by de oersetting fan 'e leauwigen, amen. Dan sil it net mear in skaad wêze, mar it echte ding. It Israel fan God makke fan alle nasjonaliteiten, Joaden en heidenen is it echte Israel troch it leauwe fan Abraham troch it krús fan Jezus Kristus. Se binne seinge en jo kinne se net ferflokje. De folsleinens fan ús tiid is net kommen, dus pas op hoe't jo omgean mei de Israeliten fan hjoed. Se binne noch altyd it folk fan God; blinens is oer harren kommen, dat wy heidenen it krús fan Jezus Kristus kinne sjen en akseptearje. As jo ​​seingje binne jo seinge, as jo se ferflokje binne jo ferflokt.


As God segenet:
As God sprekt, stiet it. Hy fertelde Abraham dat hy segene wie mei syn sied. Neidat Abraham fuort wie, gie God har deroan te herinnerjen dat de segen dy't er útsprutsen oer Abraham en syn sied troch it leauwen stiet. Doe't Israel yn it Beloftelân gie, hienen se in protte problemen, se sûndige, en har fertrouwen waard in protte kearen skodde; oarloggen rûnom, gjin bepaald wenplak foar mear as fjirtich jier. Se reizgen nei it Beloftelân, mar in protte krigen it net of gongen der net yn. Se gongen nei Kanaän en de omlizzende lannen. It sil yn it millennium folbrocht wurde. Mar it is noch altyd in skaad fan it lân dat wy en elke wiere oanbidders fan 'e Hear ferwachte hawwe: in stêd dêr't de bouwer en makker God is. Balak woe dat Bileäm de bern fan Israel ferflokte dy't ûnderweis wiene nei it Beloftelân. God herinnerde Bileäm syn belofte oan Abraham en syn sied troch it leauwe.

God stipet syn wurd:
De bern fan Israel waarden ferskate kearen teistere fanwegen har eigen dieden. Soms moete se folken dy't har haatsje, bang foar har, ferswakke troch it hearren fan 'e machtige dieden fan God ûnder de Israeliten. Guon fan 'e keningen en folken foarmen kompetysjes lykas hjoed, om it folk fan God yn elke tiid te ferneatigjen. De bern fan Israel wiene in dreech folk om te regearjen of te lieden, nettsjinsteande de tekens en wûnders dy't se seagen yn Egypte. Stel jo alle pleagen yn Egypte foar, en de lêste fan 'e earstberne fan minsken en bisten dy't stjerre. Tink der ris oer en jo sille grif konkludearje dat God se mei in machtige hân út Egypte helle hat; sa machtich sil it wêze by de oersetting fan de tsjerke. God die mear wûnders bûten Egypte, hy ferdielde de Reade See sadat de bern fan Israel op droech lân trochgean koene en die itselde foar harren by it oerstekken fan de Jordaan. Fjirtich jier fierde er se mei ingels iten, der wiene gjin swakken, de skuon droegen net; hy joech harren wetter út 'e rots dy't harren folge en dy rots wie Kristus. Hy genêzen dy't troch de fûle slang biten binne fanwegen de sûnde; troch se op te sjen nei it byld fan 'e slange dy't Mozes makke en op in peal sette, lykas de Heare ynstruearre. De Heare stie by syn folk en syn wurd.
Sûnder it folk:
De bern fan Israel sûndige op safolle manieren lykas it hjoed bart. Nettsjinsteande de tekens, wûnders en wûnders dy't de Heare liet sjen, kearden se har sa faak ta ôfgoaden en oare goaden, dy't net hearre, prate, sjen, noch rêde kinne. Se ferjitte al gau God en syn trou. Nettsjinsteande de sûnde, fal en tekoart kommen fan 'e bern fan Israel, God stie by syn wurd; mar dochs straft foar sûnde. God wurket hjoed noch op deselde manier, "As wy ús sûnden bekenne, is God trou en rjochtfeardich om ús te ferjaan en ús te reinigjen fan alle ûngerjochtichheid." God ferjout noch bikende en ferlitten sûnden.

God feroaret net:

Itselde wurd fan God oan Bileäm oer syn folk, de bern fan Israel, is hjoed mear sa troch it krús fan Kristus, foar de leauwigen. Tink oan al it kwea dat de bern fan Israel tsjin God diene, lykas in protte fan ús hjoed dogge, sels nei it oannimmen fan Kristus; de Heare ûntkent syn wurd net, mar straft ek foar sûnde. Hy is in God fan leafde, mar ek in God fan oardiel. Yn Num. 23: 19-23, God hat in oar tsjûgenis oer Israel, "God is gjin minske dat er lizze soe; ek de minskesoan net, dat er him bikeare scoe; hat er sein en scil er it net dwaen? Of hat er spritsen, en scil er it net goedmeitsje? Sjuch, ik haw in gebod krigen om te segenjen; en hy hat seinge; en ik kin it net keare. Hy hat gjin ûngerjuchtichheit sjoen yn Jakob, en hy hat gjin forkearing sjoen yn Israel; de Heare, syn God, is mei him, en it gerop fen in kening is ûnder hjarren. Wiswier, der is gjin tsjoening tsjin Jakob, en der is gjin waarsizzing tsjin Israel.

Wat oer dy:
Bileäm dy't wy faaks ûnthâlde, learde Balak hoe't hy Israel yn ôfgoaden liede moast en se fan God ôfkeare. Mar ek God kaam ta Bileäm en spriek ta him en joech him boadskippen. Bileäm makke de Heare lilk yn syn omgean mei Balak, Bileäm wist hoe't er offerje oan 'e Heare, hearde fan 'e Heare, mar wie ferwiksele mei minsken dy't net it folk fan God wiene. Bileäm wie ien fan 'e gelokkige minsken dy't de kâns hie om te praten en te hearren fan God, mar hie dit tsjûgenis yn Judas fers 11 dy't lêst "wee harren, want se binne op 'e wei fan Kaïn gien, en rûn gierig nei de flater fan Bileäm om beleanning."

Lit ús no sjen nei it wurd des Heare oan Bileäm; oer syn folk en dat jildt ek foar wiere leauwigen yn Jezus Kristus. Jezus Kristus kaam nei de wrâld, learde, makke beloften, genêzen, ferlost, rêden, stoar, stie op, opstean nei de himel en joech kado oan minsken. Hy sei dat hy dy't yn him leaut (bekear fan jo sûnden en wurde bekeard) sil wurde bewarre en wa't net leaut is al feroardiele. God hie in oar tsjûgenis oer de bern fan Israel nettsjinsteande harren sûnden en tekoartkommingen; hy wegere se net. Ek binne dejingen dy't Kristus oannommen hawwe yn 'e selde skuon mei de bern fan Israel yn Gods eagen.

God spruts, tsjûge en it wie definityf:
Se binne seinge en dyjingen dy't God seinge hat gjin minske of macht kin ferflokke harren; nettsjinsteande de sûnden en fouten fan Israel en dejingen dy't Jezus Kristus as Hear en Ferlosser akseptearje, sei hy en, "hat gjin ûngerjuchtichheit sjoen yn Jakob of yn wiere leauwigen fan hjoed." As jo ​​​​Jezus Kristus as jo Hear akseptearje, as hy jo sjocht; do bist bedutsen troch it bloed fan Kristus en net sjogge dyn sûnde. Dêrom is it wichtich om altyd fuort te bliuwen fan 'e sûnde en jo sûnde te bekennen sa gau as realisearre. De Heare sei ek hat hy gjin perversiteit sjoen yn Israel of wiere leauwigen. De Heare sjocht allinich it bloed oer jo en net perversiteit; salang't jo net yn 'e sûnde wenje, kin de genede oerfloedich wêze; Paulus sei: God ferbea.

Gjin betsjoening tsjin Jakob:
De Heare sei dat der gjin betsjoening tsjin Jakob is; wat betsjut mei it bloed fan Jezus Kristus dy't jo libben bedekt, lykas God fan Jakob sei: gjin soarte fan wapen of betovering kin mei súkses tsjin jo brûkt wurde, wat dan ek; útsein dat jo josels bûten it deksel fan it Bloed fan Kristus nimme troch sûnde. Ek sei hy dat d'r gjin waarsizzing tsjin Israel is. Allerhande waarsizzings binne hjoed yn 'e loft; it meast ûngelokkige gefal is dat waarsizzerij hjoeddedei gewoan is yn saneamde tsjerken.

Gjin waarsizzing tsjin Israel:
Divination hat in religieuze ûnder toan en coating oan it, dat in protte net fermoedende leauwigen binne fongen. In protte kristenen en tsjerkegongers en religieuze minsken, leafde om har takomst, fisioenen, dreamen te fertellen, har problemen geastlik op te lossen. Guon tsjerken dêr't dit soarte fan resultaten bestean hawwe grutte lidmaatskippen, grutte folgers en faak kontrôle. De kontrôle kin beide wize wêze. Dy fan rykdom, brûke it om kontrôle út te oefenjen oer dizze sabeare manlju of froulju fan God. Guon fan 'e sjenner, profeet of waarsizzers brûke har geastlike iepenbiering om ek kontrôle út te oefenjen. Guon fan 'e situaasjes befetsje jild, alkohol, seks en bedrog.
Lit my it dúdlik meitsje, wêr't de duvel is, is God, en wêr't bedrog is, is wierheid. D'r binne wiere manlju en froulju fan God, wiere leauwigen yn Jezus Kristus bedutsen troch it bloed. D'r binne bejeftige bern fan God dy't fan 'e Hear hearre. Mar de wichtichste faktor is wat elke persoan tsjin jo seit of tsjin jo hannelet, moat it wurd fan God marsjeare. It wurd fan God is de kaai. Jo moatte it Wurd fan God kenne; en de ienige manier om it Wurd fan God te kennen is it deistich te bestudearjen, yn gebed. As jo ​​​​in profesije, fyzje, dream ensfh hearre, kontrolearje it mei it wurd en sjoch as it marsjeart en jo frede jout, (Stúdzje 2nd Petrus 1:2-4). Unthâld, as jo wirklik Jezus Kristus hawwe, binne jo seinge, en d'r is gjin betovering of waarsizzing dy't tsjin jo kin stean. Elke wiere leauwige moat ûnthâlde dat se segene binne yn Kristus Jezus.

035 - Jo binne wis seine

Leave a Reply

Jo e-mailadres wurdt net publisearre. Ferplichte fjilden binne markearre *