023 - DE oerwinner

Printfreonlik, PDF & e-mail

DE VICTORDE VICTOR

OERTALINGSALERT 23

De Victor | Neal Frisby's Sermon CD#1225 | 09/04/1988

In protte minsken wolle it echte wurd fan 'e Hear net hearre. Wat minsken ek dogge en wat minsken ek sizze, se kinne it echte wurd fan 'e Hear nea feroarje. It is fêst foar altyd. As jo ​​​​al it wurd fan 'e Hear ûntfange, hawwe jo grutte frede en treast. Elke test of proef dy't op jo wei komt, de Hear sil by jo wêze, as jo it hiele wurd fan God leauwe. As ik in berjocht preekje, dan kinne jo it miskien net nedich hawwe, mar der komt in tiid yn jo libben dat wat der yn it ferline bard is, jo yn 'e takomst in protte kearen sil moetsje.

De Victor: De bibel seit dat oan 'e ein fan' e leeftyd, der sil in groep neamd de oerwinner- se kinne alles yn dizze wrâld oerwinne. Ik neamde se de victor. Jo kinne om jo hinne sjen en de tastân fan 'e naasje sjen. Dan sjogge wy om en sjogge de tastân fan de minsken, dat is, in protte tsjerkeminsken hjoed. Minsken binne ûngelokkich, se binne oerstjoer en se binne net tefreden. Se kinne it leauwe net hâlde. Jo sizze: "Ower wa hawwe jo it oer?" In protte kristenen hjoed. In predikant sei dat wat ik in protte jierren lyn preke is wat hjoeddedei yn 'e tsjerken bart. Yn it ferline koene jo twa of trije kear yn 'e wike foar minsken preekje en de preekjen soe se wol drage. No, oan 'e ein fan 'e tiid, kinne jo alle dagen preekje en se kinne de oerwinning net hâlde, sels oant se thús komme, sei de predikant.

Wat bart dêr? Se nimme it allegear foar fanselssprekkend. Se hawwe wichtiger dingen te dwaan. It is de betingst oan 'e ein fan' e leeftyd. D'r binne in protte dingen foar minsken om te dwaan, mar God moat earst komme. Der komt in rjochting út. Der komt in echte rein fan God - verfrissende rein - dy't de loft dúdlik meitsje en skjinmeitsje sil. Dat is wat sil komme oan 'e ein fan' e ieu om syn bern op te nimmen. As de minsken de beloften fan God leauwe, en it wichtichste, de Hear Jezus Kristus yn jo geast en hert hâlde, sil it trochfiere.

In echte spark komt fan God. Wy sjogge it begjin fan 'e spark fan God yn myn ministearje. As jo ​​​​it wurd fan God preekje lykas it moat wurde ferkundige en it krekt wurkje lykas it is, sille se sizze dat jo falsk binne. Do bist net. Dan sil der ien komme en in diel fan it wurd fan God preekje - se kinne sels 60% fan it wurd fan God preekje - dan sille de minsken har omdraaie en sizze dat it it wurd fan God is. Nee, it is mar in part fan it wurd fan God. Sa fier binne de minsken fan God ôf kommen; hja kenne it wiere wurd fan God net iens. Wy hawwe in protte moaie predikanten. Se preekje heul goed, mar se preekje mar in diel fan it wurd fan God. Se preekje net al it wurd fan God.

As jo ​​​​al it wurd fan God preekje, is dat wat de duvel opwekt, dat is wat it fertrouwen yn it hert opbout foar befrijing en dat is wat de minsken taret op 'e oersetting. It wisket geastlike sykten út en smyt ûnderdrukking út. It is fjoer. It is befrijing. Dat is wat wy hjoed nedich hawwe. Minsken wurde net taret op de oersetting, útsein as se de goede preek hearre oer wat der barre sil.

Oan 'e ein fan' e leeftyd sil der in geweldige wedstriid en in grutte útdaging wêze. Dizze útdaging komt oer it folk fan God. As se net folslein wekker binne, sille se net witte wat der yn 'e wrâld barre sil. Dat, no is de tiid om it wurd fan 'e Hear te ûntfangen. No is it tiid om it mei jo hiele hert oan te hâlden. Kristenen moatte net altyd oerstjoer en ûngelokkich wêze. Ik kin sjen wêr't se har besikingen, testen en problemen hawwe. Dochs wite se net hoe't se it wurd fan God taeigenje moatte.

De measte minsken as se it heil en de doop fan 'e Hillige Geast ûntfange - de jonge minsken moatte dit hearre - tinke se dat alles yn har libben perfekt falle sil. Ja, it sil perfekter wêze as as jo de Heare net ûntfange. Mar as jo it heil en de doop fan 'e Hillige Geast ûntfange, sille jo bestride wurde; do silst wurde útdage. Mar as jo witte hoe't jo jo leauwe moatte brûke, sil it wêze as in dûbelsnijd swurd, it sil oan beide kanten snije. In protte minsken as se trouwe sizze: "Al myn problemen binne foarby. Ik wit dat it libben sil rjochtsje. Nee, jo sille lytse problemen en grutte problemen krije. No seit immen: "Ik haw de baan fan myn libben krigen." Nee, salang't dy duvel der is en jo God mei jo hiele hert hâlde, kinne jo in útdaging ferwachtsje - in wedstryd. As jo ​​​​dat dogge, binne jo taret. As jo ​​​​net taret binne, sille jo yn 'e war wêze en sizze: "Wat is der mei my bard?" Dat is de trúk fan 'e duvel. Leau yn God en wat Hy seit yn syn wurd. As wy gjin test, proef of útdaging hiene, soe d'r gjin ferlet fan leauwe wêze. Dizze dingen binne om te bewizen dat wy leauwe hawwe. De Hear sei dat wy Him troch leauwe moatte nimme. As alles dei en nacht perfekt wie, soene jo net hawwe wat it kostet om God te leauwen. Hy bringt syn folk yn ienheid troch it leauwe. Hy hâldt fan leauwen.

Dit is in skerp ynsjoch: "De minske berne út in frou is fan pear dagen, en fol problemen ... As in man stjert, sil er dan wer libje? Al de dagen fan myn fêststelde tiid sil ik wachtsje, oant myn feroaring komt ... Jo sille roppe, en ik sil jo antwurdzje: jo sille begearte hawwe nei it wurk fan jo hannen" (Job 14: 1, 14 & 15). Elkenien dy't op 'e ierde komt, God hat har tiid bepaald. Wat sille jo dêr mei jo leauwe oan dwaan? Wat sille jo dêrmei dwaan mei de beloften fan God? "Jo sille roppe en ik sil jo antwurdzje ..." (vers 15). As God jo ropt út it grêf of yn 'e oersetting, komt der in antwurd. Ja Heare, ik kom op, do bist?

"Leafste, tink it net frjemd oangeande de fûle beproeving dy't jo besykje sil ... It leauwe sjocht net nei omstannichheden; it sjocht nei Gods beloften. Leau yn jo hert en gean troch. Dat, hjoed is d'r ûngelok en it liket my dat minsken net tefreden binne en ien fan 'e redenen is dat se it wurd fan God net kenne. Leauwe akseptearret Gods beloften. Jo witte dat jo it antwurd yn jo hert hawwe foardat it oan jo wurdt manifestearre. Dat is wat leauwe is. Leauwe seit net: "Lit my sjen en dan sil ik leauwe." Faith seit: "Ik sil dan leauwe, ik sil sjen." Amen. Sjoch is net leauwe, mar leauwe is sjen. As jo ​​​​bidden en dien hawwe wat jo tinke dat jo kinne - harkje nei my, allegearre - hawwe jo dien wat it wurd fan God seit en jo leauwe yn jo hert, seit de bibel, stean gewoan stil. It kin wiken, oeren of minuten duorje, seit de bibel, stean gewoan en wachtsje op 'e Hear; stean gewoan op dyn grûn, sjoch nei de bewegende krêft fan 'e Hear op' e moerbeibeam. Ien kear fertelde er David, wês gewoan stil, sit dêr, jo sille hjir yn in minút in beweging sjen. Bewege net yn elke rjochting. Jo hawwe alles dien wat jo kinne, David. As jo ​​​​wat mear dogge, sille jo de ferkearde rjochting bewege (2 Samuël 5:24). Ik wit dat it dreech is foar in strider om stil te stean, mar hy stie echt stil en seach. Ynienen begûn God te bewegen. Hy hie dien wat de Heare sei en hy hie de oerwinning.

"...wês tefreden mei soksoarte dingen as jo hawwe, want hy hat sein: Ik sil dy nea ferlitte en dy net ferlitte" (Hebreeërs 13: 5). Dingen kinne net elke dei fan jo libben goed gean lykas jo wolle dat se geane, mar as jo tefreden binne, sille jo freugde fine en tefredenens fan 'e Hear fine yn syn beloften yn' e kommende dagen. De opienfolgjende geunst fan 'e Hear is op my west. D'r hawwe in protte dagen west dy't goed binne, ek al sil satan soms drukke. Jo hawwe in berop en leauwe krigen; gean net werom, gean gewoan troch mei de krêft fan God. Jo binne gjin goede kristen oant jo de duvel in pear kear út 'e wei slein hawwe. Jo kinne lokkich wêze en hawwe hjoed al jo behoeften foldien, mar ik sis jo, d'r sil in dei yn jo libben komme dat dit berjocht goed foar jo klinkt.

Us boargerskip is yn 'e himel (Filippiërs 3: 20). "Grut is ús Hear, en fan grutte macht: syn begryp is ûneinich" (Psalm 147: 5). Syn begryp is ûneinich. Jo kinne jo problemen hielendal net begripe. Jo kinne yn betizing wêze, mar Hy is ûneinich. Al it ûneinige is ta jo beskikking. Hy sil in wei foar jo útwurkje as jo God de kredyt jouwe fan syn macht; akseptearje it yn jo hert en leau dat jo sille winne. Alle ûneinige krêft is ta jo beskikking en kinne jo jo problemen net oplosse? As jo ​​​​it oan God leverje en leauwe, sille jo winne. Jo binne de oerwinner. Oan 'e ein fan' e tiid, yn it boek fan 'e Iepenbiering, Hy praat oer de oerwinners. Hoe dan ek de wrâld giet, wat de oare tsjerken ek dogge en nettsjinsteande de hoemannichte ûnleauwe dy't oer de wrâld krûpt, it makket gjin ferskil. De Hear hat in groep dy't er de oerwinners neamd hat - klinkt as de profeten yn it Alde Testamint en de apostels yn it Nije Testamint. Sa giet de tsjerke oan de ein fan de leeftiid. Hy sei yn dy groep, dêr bin ik. Hy sil de minsken ferienigje dy't Hy sil oersette. Ik sis jo, Hy hat in groep leauwigen dy't Hy hjirwei sil nimme.

Yn Iepenbiering 4: 1 wie d'r in doar iepen yn 'e himel. Op in dei sil de Heare sizze: "Kom op, hjir." As jo ​​​​troch dy doar gean - it is in tiiddoar - binne jo yn 'e ivichheid. Dat is dyn oersetting. Jo binne net mear ûnder swiertekrêft en jo binne net mear ûnder de tiid. Gjin triennen mear en gjin pine mear. As Er seit: "Kom op, hjir," geane jo troch de diminsjonele doar, dan binne jo ivich; nea wer scilstû stjerre. Alles sil dan folslein folslein wêze. Earlikens oan God! Alleluia! No, miljoenen minsken hjoed moatte se drank, drugs of pillen yn har hâlde om har bliid te hâlden, mar de kristen hat de freugde fan 'e Hear. Ik haw dizze Skrift: "Mar de natuerlike minske ûntfangt de dingen fan 'e Geast fan God net: want se binne dwaasheid foar him: en hy kin se net kenne, om't se geastlik ûnderskieden wurde" (1 Korintiërs 2:14). As it wurd fan God yn jo komt troch de salving en jo it wurd leauwe; do bist gjin natuerman mear, do bist in boppenatuerlik minske.

Hjir is in oare skrift: "De yngong fan jins wurden jout ljocht; it jout begryp oan 'e ienfâldige "(Psalm 119: 130). Jezus wie it lichem, de siel en de geast fan God. Jo, josels, jo binne trijeien lichem, siel en geast. As jo ​​begjinne te wurkjen mei de geast ynstee fan it lichem - lykas jo wurkje mei de Geast fan God - komt de krêft. Lit de Geast fan God - de ynderlike minske - wurkje; as jo wat sizze, sil it macht efter har hawwe. It sil wat fan God efter har hawwe.

No, Gods rjochting: “Fertrou op de Heare mei dyn hiele hert; en leau net op jins eigen ferstân” (Spreuken 3: 5). Dat is ien fan 'e skriften dy't de Heare my joech doe't ik yn it ministearje gie. Lean net nei jo eigen ferstân; lean op Him. Der sil wat barre dat jo net begripe. As jo ​​​​nei jo eigen eachpunt sjogge, kinne jo in miljoen milen fan wat God yn jo libben dwaan sil. Jo sizze: "Ik wol it op dizze manier. Ik tink dat it sa dien wurde moat.” Lean net oan jo eigen begryp. Jo moatte fertrouwe op 'e Hear. Ik haw altyd wachte op de Heare. Ik sis jo dat it hûndert kear better wurket as alles wat jo besykje te dwaan. Jim jongelju harkje hjir nei; nim de tiid om de Hear te leauwen en Him te erkennen yn al jo wegen.

End-time revival: De minske hat der in protte antwurden oer dan God hat. Se meitsje it op om minsken te krijen. Se hawwe allerhanne organisaasjes dy't op allerhanne manieren allerhanne dingen dogge. God hat de goede manier. Hy hat in groep leauwigen dy't Hy sil opnimme. "En de Heare rjochtsje jo herten yn 'e leafde fan God, en yn' e geduldige wachtsjen op Kristus" (2 Tessalonikers 3: 15).

"Hoe sille wy ûntkomme as wy sa'n grutte heil negearje ...?" (Hebreeërs 2: 3). Wy kenne dat skrift: mar hoe sille wy ûntkomme as wy sa'n grutte beloften negearje dy't Hy ús jûn hat en safolle wûnders dy't Hy foar ús dien hat? Hoe yn 'e wrâld sille wy ûntkomme as wy it hiele wurd fan God net yn wurking bringe? De Heare is net sleau oangeande syn belofte (2 Petrus 3: 9). De minsken binne sljocht. Elke kear as der wat yn har wei komt, wolle se God ferjitte. Bliuw dêr krekt - stabyl. As jo ​​​​yn in boat binne en jo komme út, komme jo net oan lân. As jo ​​ophâlde te peddelen en de motor útsette, geane jo nergens hinne. As jo ​​​​ophâlde te peddelen, sille jo lân yn 'e slach. Op deselde wize net opjaan. Bliuw by it wurd fan God, Hy is net slap oangeande syn beloften. "Wês dieders fan it wurd, en net allinich harkers ..." (Jakobus 1: 22). Hannelje op it wurd fan 'e Hear, fertel oer syn komst en fertel oer wat hy dien hat. Wês in dwaaner fan it wurd; net gewoan neat dwaan. Tsjûgje, tsjûgje, bidde foar sielen; bewege foar Him.

Minsken yn 'e tsjerke fan hjoed, jo moatte dit dúdlik krije: Jo kinne net leauwe yn jo hert hawwe en sizze: "Tsjin wa bid ik? Bid ik ta God? Bid ik ta de Hillige Geast? Bid ik ta Jezus?” D'r is safolle betizing dat jo net nei God komme kinne. It is as in line dy't fersteurd is. As jo ​​roppe, is de ienige namme dy't jo nedich binne Jezus Kristus. Hy is de ienige dy't jo gebed sil beantwurdzje. Dit ûntkent de manifestaasjes net; Hy beweecht yn 'e Heit en yn' e Hillige Geast. De bibel seit dat d'r gjin oare namme yn 'e himel of ierde is dy't jo kinne oanroppe. As jo ​​dat ferienigje, wite jo wa't jo moatte bidden! As jo ​​dat ferienigje yn jo hert - de namme fan 'e Hear Jezus Kristus - en it bedoele yn jo hert, is d'r jo shaker en d'r is jo mover dêr! D'r is ien Hear, ien leauwe, ien doop, ien God en Heit fan alles (Efeziërs 4: 6). Jezus wie it lichem, de siel en de geast fan God. De folsleinens fan 'e Godheid wennet yn Him. Jo kinne gjin genêzing krije, mar hoewol de namme fan 'e Hear Jezus, sei de bibel dat. "En hy dy't de herten ûndersiket, wit wat yn 'e geast fan' e Geast is, om't hy foarbede docht foar de hilligen neffens de wil fan God" (Romeinen 8: 27). Hy docht foarbea foar jo. Wat jo ek nedich hawwe, God stiet dêr foar jo.

Jo kinne sizze wat jo wolle. Ik haw safolle kankers stjerre sjoen dan ik telle kin en ik haw safolle wûnders sjoen mear dan ik telle kin. As ik bid - ik ken de trije manifestaasjes ek - as ik bid yn 'e namme fan' e Hear Jezus, dan sjogge jo dat ljocht flitsen, dat ding (sykte of tastân) is dêr fuort. Ik leau yn 'e trije manifestaasjes, mar as ik bid yn' e namme fan 'e Hear Jezus, boom! Jo sjogge dat ljocht flitsen. As jo ​​dat ôfstimd krije - de namme fan 'e Hear Jezus Kristus - hawwe jo de gruttere wurken en wûnders; jo hawwe de gruttere foldwaning en lok en jo binne wis fan it meitsjen fan it yn 'e oersetting. Nimmen kin ferkeard gean mei de namme fan 'e Hear Jezus. Hy makke it net dreech. Hy makke it gjin miljoen manieren. Hy sei dat heil allinich is troch de namme fan 'e Hear Jezus Kristus. Hy is de Iene.

Minsken dy't God kenne sille klear wêze. Oan 'e eintiid sil d'r in grutte útdaging en in wedstryd wêze. Tink oan wat der barde foardat Mozes de bern fan Israel út Egypte liet. Sjoch nei de wedstryd en útdaging dy't gie foardat se nei it belofte lân gongen. Itselde sil barre mei ús gean nei de himel yn 'e oersetting. Minsken yn 'e organisaasjes sille sizze: "Ik sil de tsjoen fan 'e tsjoenders yn Egypte noait leauwe." Se hawwe dy al! Organisaasje sels is tsjoen. D'r binne wat goede minsken yn it organisatoarysk systeem, mar God sels neamde it Mystery Babylon yn Iepenbiering 17. Jezus sei as jo ien wurd út dit boek ferwiderje, sil ik jo pleage en jo namme sil der net wêze. De bibel seit Mystery Babylon, it haad fan 'e religys yn 'e wrâld - dat is it systeem fan boppe nei ûnderen. It sil rjocht delkomme op it Pinkstersysteem. It binne de minsken net; it binne dy systemen dy't de krêft fan God ôfnimme. It is krekt as brûke se magy op it folk om har fan it wurd fan God te hâlden, krekt as se diene tsjin Mozes. Farao waard organisearre. De tsjoenders hawwe in skoft alles neimakke wat Mozes die. Uteinlik luts Mozes harren fuort. De krêft fan God wûn út. Uteinlik seine de tsjoenders: "Dit is de finger fan God, Farao!"

Oan 'e ein fan' e tiid - mei de grutte systemen - sil d'r in wedstryd wêze (Iepenbiering 13). De Hear sil bewegen om it echte folk fan God te helpen. Ik praat net mear, de Heare is. Ek sille minsken yn ferskate groepen wêze. It makket de groep net út, salang't jo de Hear Jezus Kristus yn jo hert hawwe. Oan 'e ein fan' e leeftyd sille jo net allinich opkomme tsjin it religieuze systeem, mar tsjin it echte okkulte - de útdagings fan satanyske krêften. Oan 'e ein fan' e tiid sille d'r dingen wêze dy't de geast fan minsken hieltyd fierder fan God ôf bringe. De satan sil besykje it wurd fan God te imitearjen, mar tagelyk sil Gods folk fuortgean. Uteinlik sil dat heil en de salving, en it boadskip dat ik fan 'e moarn preke haw, de útkarden fuortlûke! De Heare sil se útbringe. De oare bosk sil gean nei it antykrist systeem. Mar dejingen dy't harkje nei it wurd fan God en leauwe yn har hert, se sille wurde taret op 'e oersetting.

No, wy sjogge de profeet Elia, hy waard útdage troch de Baäl-profeten foardat hy trochgie yn 'e oersetting - in type fan 'e útkarden. Der wie in geweldige wedstriid op Karmel. Hy neamde fjoer. Hy wûn dy wedstryd en skiede fan har ôf. Oan 'e ein fan' e tiid, sels as Elia - dy't symboal wie foar de útkarde tsjerke - sille de útkarden wurde útdage. In protte minsken sille der net op ree wêze. Degenen dy't dit berjocht fan 'e moarn hearre sille wurde taret. Se sille ferwachtsje dat satan alles sil dwaan yn alle soarten tsjoenders. Krekt as Elia luts fuort, de bern fan 'e Hear sille lûke fuort út dat systeem. Foardat Jozua oerstuts yn it beloftelân, wie der in grutte útdaging, mar hy wûn de oerwinning. Salang't Jozua libbe, tsjinnen hja de Heare. Dat is in soarte fan ús yn 'e himel - as wy oerstekke - sa lang as jo yn 'e himel binne, sille jo foar God libje.

As jo ​​De útdaging en de wedstryd komt krekt foar de oersetting. binne taret yn dyn hert, do silst by steat wêze om te krijen út hjir. Loovje God! Ik haw in skrift, de bibel seit: "In nij hert sil ik jo jaan, en in nije geast sil ik yn jo sette ..." (Ezekiel 36: 26). As immen yn Kristus is, is hy in nij skepsel (2 Korintiërs 5: 17). Sjuch, ik bin in nij skepsel yn Kristus Jezus. Alde sykten binne ferstoarn. D'r is oerwinning yn Kristus. Dat, mei alle konkurrinsje en problemen, is d'r de grutste freugde yn 'e Hear Jezus Kristus. As jo ​​​​kinne oerwinne en dwaan wat ik yn dizze preek sis, dan binne jo de oerwinner.

Yn dizze leeftyd is it lestich foar minsken om geastlik op te bliuwen. De duvel besiket se del te slaan mar ik kin jim ien ding sizze, neffens it wurd fan de Heare; dit is ús oere en dit is ús tiid. God beweecht. Fielsto dat jo dizze moarn de oerwinner binne? Dit is it echte wurd fan 'e Hear. Ik sil myn libben derop ynsette. It wurd des Heare hat wat yn it dat net te skodzjen wurde kin. It sil nea feroarje. Ik bin mar ien man, mar Hy is oeral. Earlikens oan God! Tankje de Heare foar it berjocht.

 

De Victor | Neal Frisby's Sermon CD#1225 | 09/04/1988