Oardiel moat begjinne by it hûs fan God

Printfreonlik, PDF & e-mail

Oardiel moat begjinne by it hûs fan GodOardiel moat begjinne by it hûs fan God

Neffens apostel Petrus, yn 1st Petrus 4: 7, "Mar it ein fan alle dingen is foar de hân: wês dan nuchter en wacht op gebed." Oardiel is de iene kant fan in munt en Heil is de oare kant. Markus 16:16 seit: "Dy't leaut en doopt wurdt bewarre (REDDING); mar dy't net leaut, sil ferdomd wurde (RJOCHT-FERLOAZE). " Ek Johannes 3:18 lêst: "Dy't yn him leaut, wurdt net feroardiele; mar dy't net leaut, wurdt al feroardiele; en fers 36, mar de grime fan God bliuwt op him. ” Dit is in oardiel oer it hearren fan 'e wierheid fan it Evangeelje fan Kristus en it Keninkryk en it ôfwize. Dit is definityf en ik hoopje dat jo it realisearje. Dizze hjoeddeistige wrâld kin der goed útsjen, en jo kinne op ierde favoryt wurde; dit alles sil sinleas wêze as jo Christus net hawwe. Jo moatte no Jezus Kristus fine, om't hommelse barrens kinne barre, sels as jo dit traktaat lêze; minsken falle ynienen ynelkoar en binne fuort. Fyn Jezus no foardat it te let is. As yn it fleantúch in probleem is mei de druk fan 'e kabine of steuring fan' e loft, wurdt jo ferteld net earst ien te helpen, mar josels; sels as jo bern hawwe. Jou earst jo libben oan Kristus foardat jo soargen meitsje oer ien.

De bibel fertelt ús yn 1st Petrus 4: 6, "Om dizze reden waard de EVANGELE ek forkindige oan deaden, dat se neffens minsken yn it fleis oardiele koene, mar neffens God libje yn 'e geast." Neffens 1st Petrus 3: 19-20, “Wer't er ek hinne gie en preke foar de geasten yn 'e finzenis; Dy't soms ûngehoorzaam wiene, doe't ienris it lange lijen fan God wachte yn 'e dagen fan Noach.'

Elkenien sil rekkenskip fan himsels jaan oan God (Rom. 4:12) dy't ree is om de fluggen en de deaden te oardieljen. Mar wy moatte betinke dat alle skrift wurdt jûn troch de ynspiraasje fan God doe't Hillige manlju fan God waarden ferpleatst (2nd Tim. 3: 16-17). Ien fan sokke skriften is 1st Petrus 4: 17-18 dy't seit: "FOAR DE TYD IS KOMD DAT OARDEL MOAT BEGINNE BY HUIS FAN GOD: EN AS IT EARSTE BEGIN BY ONS, WAT WURD IT EIN FAN HJIR DAT GEHOLZE NET IT EVANGELE FAN GOD? En as de rjochtfeardigen amper wurde rêden, wêr sille de goddeleazen en sûnder ferskine? " Hokker kâns hawwe jo, hoe wis binne jo?

God rint syn keninkryk neffens syn eigen noarmen en net fan 'e minske. Jo libje of troch syn wurd as jo meitsje jo eigen. God hat geboaden, learingen, stânbylden, oardiel, foarskriften en de minske hat syn tradysjes en learingen: de fraach is, wêr wurkje jo oan? It ein fan alle dingen is foar de hân en it oardiel moat begjinne yn it hûs fan God.

It hûs fan God bestiet út minsken, leauwigen, meitsje leauwigen en ûnleauwigen. Yn it hûs fan God binne lieders besteande út apostels, profeten, evangelisten, learkrêften, diaken en mear en úteinlik de lekers (1st Korinte. 12:28). Yn 'e tsjerke begjinne jo fan' e preekstoel ôf nei de âldsten op hege en foarste sitten, it koar en de gearkomst. Oardiel sil begjinne yn it hûs fan God, nimmen is ymmún. De tsjerke fan hjoed is in heule gjalp fan 'e eardere leauwigen. Ien ding is hjoed de dei fanselssprekkend en foaral de lieders hawwe de EARSTE FAN GOD ferlern.

Doe't manlju de eangst foar God hienen, diene se oars. Yn Hannelingen 6: 2-4, "Doe rôpen de tolve de mannichte fan 'e learlingen ta har, en seine: it is gjin reden dat wy it WURD FAN GOD ferlitte en tafels tsjinje, Dêrom, bruorren, sjoch út ûnder jimme sân manlju mei earlik ferslach, fol mei de Hillige Geast en wiisheid, dy't wy kinne beneame oer dizze saak. Mar wy sille ús jimmeroan jaan oan gebed en oan 'e tsjinst fan it Wurd. ” Dit is de formule foar in tsjerke dy't de eangst foar God hat.

Litte wy fergelykje hoe't de tsjerke hjoed wurdt bestjoerd en sjen wêrom't de tsjerke fan hjoed de dei amper in STEPHEN soarte fan leauwigen kin produsearje. De apostels sprieken troch de geast fan God en it resultaat wie dúdlik, Oardiel begjint faak tidens in oplibbing; tink it de oplibbing fan 'e dei fan Pinkster produsearre it rappe oardiel fan Ananias en Sapphire. De apostels krigen har prioriteit rjocht. It wurd fan God wie har prioriteit. Hjoed is jild en materiële dingen en macht kontrolearje har prioriteit (1st Tim. 6: 9-11), fier fan 'e apostelprioriteit. Twad rôpen se de mannichte en fertelden har har prioriteit (it Wurd) en hoe't se de oare tsjerkeproblemen dy't in probleem wie, útfiere mochten. Tsjintwurdich kenne tsjerkelieders it echte probleem fan 'e tsjerke net, of se soargje net foar de keppel en wat se har fiede, as it wier it wurd fan God is. De apostels begiene de oanbelangjende problemen, wêrby't dingen wiene dy't nedich wiene troch benammen de widdouwen dy't gjin Hebreeër wiene. De tsjerken hjoed soene it op in ûnnoflike manier behannelje.

De apostels fertelden de mannichte om ûnder jo te sykjen en sân manlju te kiezen om de saak te behanneljen en joegen har wat se sochten, lykas MANNEN FAN EERLIKE FERSLAG, FOL FOL DE HEILIGE SPEEST EN WYSHEID. Wannear lêst hat de lieder fan jo tsjerke dizze formule ea tapast? De leden wite wa't de manlju binne mei dizze kwaliteiten, mar spitigernôch hawwe de tsjerkelieders hjoeddedei gjin eangst foar God mear en dogge wat se wolle: op syn bêst sille se jo altyd fertelle 'Ik waard laat', om it spiritueel te meitsjen. Dêrom sjogge jo wolven yn skieppeskin as âldsten en diaken dy't de test fan 'e formule fan in diaken of biskop net kinne slagje (1st Tim. 3: 2-13).

Dizze tsjerkelieders fan hjoed binne drok dwaande mei it bouwen fan riken foar har famyljes en nauwe relaasjes. Elke predikers bereide syn soan as dochter foar om it bedriuw oer te nimmen dat se ministearje neame. Har bern wurde winstich oplaat en brûkt troch it ministearje yn in reewilligens om oer te nimmen. De apostels hienen in oare formule. Se hienen ferskate prioriteiten. Se joegen harsels oan it ministearje fan it WURD EN GEBED mei resultaten. Tsjintwurdich is de tsjerke in börse wurden mei finansiers en fûnswervende saakkundigen, mei alle gimmicks fan ûnrjocht; wylst de lekelingen yn swiere en honger weibringe, opsykje nei God. Jakobus 5 is in treast dat God bewust is fan 'e kwea fan minsken.

Ja, oardiel komt en sil begjinne yn it hûs fan God. Oan wa't in soad wurdt jûn wurdt in soad ferwachte. In protte fan 'e tsjerkelieders kinne har net jaan oan it WURD FAN GOD EN GEBED, om't se de eangst foar God net mear hawwe, se binne yn freonskip mei de wrâld; jild, populariteit en macht binne har goaden. In protte hawwe mienskiplike kultussen en it wurdt aksepteare yn 'e tsjerke, in protte binne no politike preekstoel, ymmoraliteit en sels moardners wurde fûn yn har preekstolen. Selsbedrog is ferskriklik; skied josels fan sokken, oars sil oardiel jo allegear byinoar fange. In protte yn 'e tsjerke wite wat der bart, mar kinne net mei de wierheid stean (JESUS ​​CHRISTUS): Studearje Rom.1: 32.

De lieders yn 'e tsjerke sille oardiel sjen en it komt en sil gau begjinne mei de kommende oplibbing foar de wiere leauwigen. De leauwigen meitsje binne dy op 'e hage, hingje as kristenen foar winst. Guon binne ljuwe en boekhâlders dy't stelle út kolleksjes en fûnsen omliede. Guon binne kristenen foar wurkgelegenheid, wy hawwe trou nedich yn it hûs fan God. D'r binne trouwe, mar in protte binne fuort mei de soargen fan dit libben en de lust fan 'e eagen en de ferrifeljen fan berikken. De lêste groep yn 'e tsjerke is minsken dy't komme om uterlik by te hâlden, miskien om famylje as freonen te behaagjen, mar se binne net bewarre. Dizze sjogge op dejingen dy't beweare dat se har foarbylden binne. Se kinne einlings wurde bewarre of ferlern troch wat se yn jo sjogge. Jo binne of in goed brief of in min. Oardiel sil begjinne yn it hûs fan God. God preke itselde Evangeelje oan 'e geasten en dyjingen dy't it berjocht akseptearje libje neffens God yn' e geast. Deselde GOSPEL SPEKEN FAN CHRISTUS JESUS ​​is de hôfstok foar oardiel.

Nije himel en Nije ierde en Lake of Fire binne echt. It oardiel sil beslute wêr't jo hinne geane op basis fan it geheim en de manier fan jo libben dy't no op it WORD FAN GOD oanpast binne. Wat sil it in minske profitearje as hy de heule wrâld wint en syn eigen siel ferliest (Mark 8:36). In protte ferheegje har bern yn bedroch yn 'e tsjerke, fral de tsjerkelieders, en jouwe har bern de ferkearde berjochten fan it libben en it evangeelje (Matt. 18: 6). Iep 22:12 lêst, “En sjuch, ik kom gau; en myn lean is by my, elk te jaan neffens syn wurk. Ik bin Alpha en Omega, it begjin en it ein, de earste en de lêste. ” Bekear jo en kom werom nei de Heare Jezus Kristus en ferlitte jo kweade wegen: wêrom sille jimme stjerre? It Krús fan Golgota is de wei werom nei God, skamje jo net, rop ta God foardat it te let is. As jo ​​reewilligje wolle, is God ree om te ferjaan.